BAS Малий бізнес Базова
– програма для невеликих організацій, що допоможе автоматизувати облік та звітувати результати бізнесу, вести контроль запасів на балансі підприємства та планувати початок виробництва, вести взаєморозрахунки з постачальниками та отримувачами.
4 200 ₴

У програмі відсутня можливість ведення бухгалтерського обліку, при необхідності, відповідні дані легко вивантажити в спеціалізовані рішення для бухгалтерського обліку, наприклад, BAS Бухгалтерію базових.
Функціонал рішення перегукується з версією ПРОФ «BAS Малий бізнес», однак має ряд обмежень.
Обмеження «BAS Малий бізнес Базова»
У базовій версії «BAS Малий бізнес» не підтримується:
- одночасна розрахована на багато користувачів робота в програмі;
 - ведення обліку операцій декількох підприємств в одній інформаційній базі;
 - робота в клієнт-серверному варіанті;
 - доробка системи під специфіку компанії, використовується тільки функціонал типового рішення з можливістю поновлення, у міру виходу нових релізів;
 - робота розподілених інформаційних баз;
 - формування друкованих форм регламентованої звітності індивідуального підприємця, при цьому реалізований обмін з сервісом для здачі звітності «FREDO Звіт»;
 - СОМ-з’єднання і Automation-сервер.
 
Якщо з часом виникне необхідність вести облік декількох організацій в одній базі або знадобиться доопрацювати функціонал, ви легко можете оновити рішення до версії ПРОФ, що не має перерахованих вище обмежень.
Замовити BAS Малий бізнес